Regulamin Internetowego Systemu Sprzedaży Biletów
REGULAMIN INTERNETOWEGO SYSTEMU SPRZEDAŻY BILETÓW
I. Definicje
Klient – osoba zamierzająca zawrzeć lub zawarła umowę sprzedaży ze Sprzedawcą.
Sprzedawca – spółka Nowe Miasto Sp. z o.o. z siedzibą w Żorach, adres: ul. Wodzisławska 3a, 44-240 Żory. NIP 651-169-68-85, REGON 241339080
Regulamin – niniejszy regulamin Internetowego Systemu Sprzedaży Biletów.
Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą (Sprzedawcą) czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Park Rozrywki – Amerykański Park Rozrywki Twinpigs w Żorach.
Internetowy System Sprzedaży – internetowy system sprzedaży biletów Usługodawcy umożliwiający złożenie Zamówienia.
Bilet elektroniczny (Bilet) – potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedawcą, w zakresie upoważniającym do wstępu do Parku w określonym na Bilecie elektronicznym terminie, oraz dający możliwość korzystania z infrastruktury Parku – z atrakcji/urządzeń tam znajdujących się, z odpłatnych usług świadczonych (sprzedawanych towarów) na terenie Parku (usługi restauracyjne/sprzedaż towarów) podczas przebywania na jego terenie, w godzinach jego otwarcia (dalej zwane: wstęp do Parku Rozrywki).
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży ze Sprzedawcą.
II. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną oraz zasady i tryb zawierania ze sprzedawcą umów sprzedaży biletu elektronicznego do Parku Rozrywki na odległość.
2. Bilet elektroniczny stanowi dowód zawarcia umowy sprzedaży.
3. Wyrażenie zgody na stosowanie regulaminu i akceptacja jego postanowień następuje poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkbox’u podczas czynności zmierzających do zawarcia umowy na odległość.
4. W przypadku zamówienia kilku sztuk Biletów, ceny poszczególnych Biletów sumuje się. Łączna cena jest podana w wypełnianym przez Klienta formularzu zamówienia. Po dokonanym przez Klienta wyborze sposobu płatności i dostawy zostanie on poinformowany o łącznej cenie zamówienia wraz z uwzględnieniem ewentualnych kosztów dostawy (podsumowanie), przed potwierdzeniem przez niego zamówienia.
5. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Internetowego Systemu Sprzedaży nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient składając zamówienie, składa ofertę kupna określonego biletu na warunkach podanych w jego opisie.
6. Sprzedawca informuje, iż Bilety wstępu można kupić również w kasie biletowej Parku zgodnie z obowiązującym cennikiem, jednakże niektóre promocje, preferencyjne ceny (przedsprzedaż) dotyczące Biletów elektronicznych są dostępne wyłącznie poprzez zawarcie umowy za pośrednictwem Internetowego Systemu Sprzedaży.
7. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pośrednictwem adresu e-mailowego tj. bok@twinpigs.zory.pl
8. Sprzedawca spełnia świadczenie względem Klienta umożliwiając mu realizację uprawnień – wstępu do Parku Rozrywki, w terminie oznaczonym na Bilecie elektronicznym i na warunkach określonych w akceptowanym przez Klienta Regulaminie Parku Rozrywki Twinpigs.
III. Zasady sprzedaży biletów
1. Klient dokonuje wyboru rodzaju biletu (zależnie od dostępnej opcji).
2. Opcjonalnie, Klient może wybrać dodatkowe produkty w ramach oferty, jeżeli została przewidziana taka możliwość. W celu zamówienia biletu nie jest wymagane wskazanie konkretnego terminu korzystania z usług.
3. Po dokonaniu stosownych wyborów, Klient powinien zweryfikować stan swojego zamówienia i po stwierdzeniu poprawności wskazanych danych przejść do realizacji zamówienia. Po wprowadzeniu i sprawdzeniu wszystkich danych należy przejść do płatności i dokonać jej przy użyciu platformy przelewy24.pl. Realizacja płatności przebiega zgodnie z Regulaminem operatora systemu przelewy24.pl. Zapłata jest regulowana z rachunku bankowego Klienta.
4. Zakup biletu realizowany jest w czasie rzeczywistym.
5. Zakupione bilety są przekazywane Klientowi drogą e-mailową, w formacie „pdf” gotowym do wydrukowania. Klient winien zakupiony bilet wydrukować lub dokonać jego okazania na urządzeniu elektronicznym w celu zeskanowania kodu kreskowego widniejącego na bilecie w kasie biletowej obiektu. Zeskanowanie kodu kreskowego oznacza wykorzystanie Biletu.
6. Pojedynczy Bilet uprawnia do skorzystania z usług, na jakie został wystawiony tylko jedną osobę.
7. Bilet nie może być kserowany, skanowany lub kopiowany w jakikolwiek inny sposób.
8. W przypadku stwierdzenia okoliczności, o której mowa w pkt 7 powyżej Sprzedawca odmawia Klientowi wstępu do Parku Rozrywki.
9. Zniszczenie wydrukowanego biletu może spowodować niemożność weryfikacji kodu kreskowanego, a w konsekwencji brak możliwości wstępu na teren Parku Rozrywki. W takiej sytuacji możliwe jest ponowne wydrukowanie biletu przez Klienta (we własnym zakresie) i ponowna próba wykorzystania biletu (zeskanowanie kodu kreskowego w kasie biletowej obiektu).
10. Jeżeli nie wskazano inaczej, bilety do Parku Rozrywki są ważne do końca bieżącego sezonu. W przypadku promocji lub ofert specjalnych ważność zakupionych w ich ramach biletów może być określona odmiennie, w szczególności dopuszczalne jest oznaczenie konkretnej daty końcowej, z której upływem zakupiony w ramach promocji lub oferty specjalnej bilet traci ważność.
11. Ceny Biletów podawane są w złotych polskich. Sprzedawca podaje do wiadomości Klienta cenę brutto. Cena brutto zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT.
12. W celu realizacji zamówienia, Klient jest zobowiązany do podania wszystkich niezbędnych danych umożliwiających jego realizację, które w Panelu zamówienia są oznaczone jako pola wymagane.
13. Klient ma prawo odstąpić od Umowy o świadczenie usługi bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w wypadku wykorzystania biletu za zgodą konsumenta, przed upływem terminu 14 dni od dnia zawarcia umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy – przed jego upływem (tj. 14 dni od dnia zawarcia umowy).
14. W przypadku odstąpienia od umowy, nastąpi zwrot kosztów zakupu za niewykorzystane bilety. Zwrot taki będzie realizowany na rachunek bankowy Klienta w ciągu 5 dni roboczych.
IV. Metody płatności
1. Płatności za bilety można dokonywać jedynie poprzez przelewy24.pl. Klient może zapłacić za zamówienie nawet jeśli nie posiada konta przelewy24.pl, nie trzeba być zarejestrowanym w systemie. Po wypełnieniu danych i wybraniu banku, następuje przekierowanie na stronę banku klienta, skąd dokonywany jest przelew.
2. Klient może zgłosić żądanie wystawienia faktury VAT w czasie prawem przewidzianym, zwracając się o to do Biura Obsługi Klienta Parku Rozrywki.
V. Koszt, termin i metody dostawy
Zakupione bilety w formacie pdf będą przekazywane Klientowi drogą mailową (na adres skrzynki e-mail podany w trakcie rejestracji w Internetowym Systemie Sprzedaży Biletów) po zakończeniu procedury płatności za Zamówienie.
VI. Reklamacje
1. Klient ma prawo zgłosić reklamację.
2. Reklamacja może zostać zgłoszona do Biura Obsługi Klienta drogą elektroniczną na adres e-mail bok@twinpigs.zory.pl.
3. Gdy jest to niezbędne, dla oceny niezgodności Produktu z Umową, reklamacje należy dostarczyć na adres: Park Rozrywki Twinpigs, ul. Katowicka 24, 44-240 Żory.
4. W reklamacji Klient powinien podać takie dane jak: imię i nazwisko, numer zamówienia oraz opisać reklamację.
5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
6. Informacja o rozpatrzeniu reklamacji zostanie przekazana reklamującemu w taki sposób w jaki została ona zgłoszona. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sprzedawca dokona zwrotu pieniędzy za bilety w przeciągu 5 dni roboczych.
7. Każda reklamacja jest rozpatrywana zgodnie z przepisami prawa.
VII. Polityka Prywatności
1. Internetowy System Sprzedaży Biletów dba o ochronę prywatności Klientów. Internetowy System Sprzedaży Biletów stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych. Wszelkie przekazywane dane są zabezpieczane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, jak też przed ich przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa.
2. Możliwość przetwarzania danych osobowych wynika ze zgody samych Klientów, jak również z ustawowych upoważnień do przetwarzania danych niezbędnych w celu realizacji Zamówienia, a także w celu obsługi ewentualnych reklamacji oraz w celu ułatwienia ewentualnych przyszłych zakupów. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.
3. Dane podawane przez Klienta Internetowego Systemu Sprzedaży Biletów są wykorzystywane do celów księgowych, do kontaktowania się z Klientem oraz do innych czynności związanych z wykonywaniem Umowy sprzedaży. Aktualne dane Klienta będą udostępniane innym podmiotom, o ile będzie to konieczne do wykonania umowy.
4. Zgodnie z obowiązującym prawem, dane Klientów mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości.
5. Administratorem danych osobowych jest Nowe Miasto Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Wodzisławskiej 3a, 44-240 Żory.
VIII. Postanowienia końcowe
1. Umowy zawierane za pośrednictwem Internetowego Systemu Sprzedaży zawierane są zgodnie z prawem polskim.
2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa powszechnie obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w szczególności ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.) oraz ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.).
3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie. Zmiany dokonane w Regulaminie wiążą Usługobiorcę pod warunkiem, iż został on prawidłowo poinformowany o zmianach i mógł się z nimi zapoznać.
4. Wszelkie spory wynikłe z Umów sprzedaży między stronami – Internetowym Systemem Sprzedaży, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez sąd powszechny.
5. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Klientem będącym jednocześnie Konsumentem, zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. Nr 43, poz. 296 ze zm.).
6. Internetowy System Sprzedaży Biletów Usługodawcy używa plików „cookies”. Brak zmiany ustawień przeglądarki po stronie Usługobiorcy jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na ich użycie. Instalacja plików „cookies” jest konieczna do prawidłowego świadczenia usług w Internetowym Systemie Sprzedaży Biletów. W plikach „cookies” znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Internetowego Systemu Sprzedaży Biletów, w szczególności tych wymagających autoryzacji.